Společenská odpovědnost firem a její vliv na regionální rozvoj v zemích EU

Autoři

  • Marcela Kožená Univerzita Pardubice Fakulta ekonomicko-správní

Abstrakt

Společenská odpovědnost firem zahrnuje především problematiku životního prostředí
a problematiku sociální, které by měly být řešeny také na podnikové úrovni. Společenská
odpovědnost firem se stává novým faktorem podnikové konkurenceschopnosti, protože přináší
nové tržní příležitosti. Příznivé pracovní podmínky zvyšují produktivitu práce. Společenská
odpovědnost firem také přispívá k dalšímu rozvoji regionů.

The corporate social responsibility (CSR) includes above all environmental and social
problems, which should by realized on the business level too. CRS application becomes a new
factor of the firm competitive ability because brings new market opportunities. The positive
conditions of the work can increase the productivity of production. CSR-strategy contributes
to further development of the regions too.

Biografie autora

Marcela Kožená, Univerzita Pardubice Fakulta ekonomicko-správní

Ing. Marcela Kožená, Ph.D.
Univerzita Pardubice
Fakulta ekonomicko-správní
Studentská 84
532 10 Pardubice
Tel.: 46 603 6179

Stahování

Publikováno

2007-10-23

Číslo

Sekce

Články